Burmistrz Dobrego Miasta zaprasza organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, do wskazania swoich reprezentantów do udziału w pracach komisji konkursowej, która zostanie powołana w celu opiniowania ofert złożonych w ramach I otwartego konkursu na wspieranie realizacji priorytetowych zadań publicznych w obszarze: Realizacja programów edukacyjnych, pobudzanie aktywności lokalnej poprzez prowadzenie Centrum Aktywności Wiejskiej w Głotowie w 2021 roku.
Wskazanymi przez organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ww. ustawy, mogą być osoby, które:
- nie pozostają wobec wnioskodawców biorących udział w konkursie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który mógłby budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności (członkowie komisji podlegają wyłączeniu z prac komisji konkursowej na postawie art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 256, z późn. zm.);
- posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w przygotowywaniu i/lub realizacji projektów w obszarach wskazanych w ogłoszeniach konkursowych.
UWAGA! Zgodnie z art. 15 ust. 2d ustawy o działalności pożytku publicznego o wolontariacie, w skład komisji konkursowej nie mogą wchodzić osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 w/w ustawy, biorące udział w danym konkursie.
Zgłoszenie przedstawicieli organizacji lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ww. ustawy następuje na podstawie złożonego formularza, w terminie do 18 lutego 2021 r.
Burmistrz, spośród złożonych zgłoszeń, wyłoni kandydatów na członków komisji konkursowych.
Udział w pracach komisji jest nieodpłatny. Spotkania komisji odbywają się w godzinach pracy urzędu.
Informacja o ogłoszonych konkursach oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne, w siedzibie urzędu, na stronie www.dobremiasto.com.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
BURMISTRZ
/-/ Jarosław Kowalski
Załącznik: