There is no translation available.

Zapraszamy organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, działające na rzecz mieszkańców Gminy Dobre Miasto, do udziału w pracach nad przygotowaniem projektu Programu współpracy na 2022 rok.

Punktem wyjścia do pracy nad przyszłorocznym Programem współpracy jest program obowiązujący w roku 2021. Jest on dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, w zakładce „Organizacje pozarządowe – Roczne i wieloletnie programy współpracy”.

Uwagi do Programu zgłaszać można poprzez wskazanie konkretnych propozycji zmian, uzupełnień i doprecyzowanie zapisów ujętych w Programie na 2021 r. Prosimy szczególnie
o propozycje w zakresie priorytetowych zadań publicznych, celów czy form współpracy, które powinny wyznaczać współdziałanie samorządu gminnego z organizacjami pozarządowymi w 2022 r.

W tym celu należy wykorzystać specjalnie przygotowany formularz. Elektroniczna wersja formularza w załączeniu.

Formularz w wersji elektronicznej odesłać można na adres: .

Formularz w wersji papierowej można odesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto (decyduje data wpływu do urzędu).

Termin zgłaszania uwag/propozycji co do zapisów w treści Programu upływa 8 października 2021 r.

Po rozpatrzeniu zgłoszonych uwag i propozycji przygotowany zostanie projekt Programu na 2022 rok, który następnie poddany zostanie konsultacjom społecznym.

Zapraszamy do zaangażowania się w prace nad przyszłorocznym programem!

docxformularz_zglaszania_propozycji-na-2022-rdocx.docx23.06 KB