There is no translation available.

Informuję, że LXXX-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście odbędzie się 22 lutego 2024 r., tj. czwartek o godz. 9.00 w sali spotkań Centrum Kulturalno – Bibliotecznego w Dobrym Mieście, przy ul. Górnej 1A.

Posiedzenia Komisji Rady Miejskiej odbędą się w dniach:

  1. Komisja Oświaty - 19 lutego 2024 r., tj. poniedziałek o godz. 8.30 w CKB.
  2. Wspólne posiedzenie Komisja Budżetu oraz Komisja Rozwoju Obszarów Wiejskich – 20 lutego 2024 r., tj. wtorek o godz. 10.00 w CKB.

Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Ryszard Łańko

Porządek obrad Rady Miejskiej w Dobrym Mieście w dniu 22 lutego 2024 r.

  1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad oraz wprowadzenie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  3. Informacja na temat przeniesienia siedziby biura Rady Miejskiej w Dobrym Mieście.
  4. Informacja o przeprowadzeniu referendum w sprawie odwołania Burmistrza Dobrego Miasta.
  5. Przyjęcie protokołów z dwóch ostatnich sesji.
  6. Podjęcie uchwały sprawie zmian w budżecie na 2024 rok. – druk nr 1
  7. Podjęcie uchwały sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Warmińsko-Mazurskiemu na dofinansowanie wojewódzkiej jednostki budżetowej powołanej pn. Biuro Regionalne Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli. – druk nr 2
  8. Podjęcie uchwały w sprawie desygnowania przedstawicieli Rady Miejskiej w Dobrym Mieście do składu Zespołu do spraw nagród i wyróżnień dla zawodników osiągających wysokie wyniki sportowe w krajowym lub międzynarodowym współzawodnictwie sportowym. – druk nr 3
  9. Podjęcie uchwały w sprawie odstąpienia od żądania zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku lub świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028. – druk nr 4
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXII/104/2019 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 28 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania. – druk nr 5
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie Aneksu do Porozumienia Międzygminnego w sprawie powierzenia przez Gminę Dobre Miasto realizacji zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej polegającego na świadczeniu usług opiekuńczych i bytowych w formie rodzinnego domu pomocy i wykonywania obowiązków nadzoru nad świadczeniem tych usług Gminie Ostróda. – druk nr 6
  12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Dobre Miasto. druk nr 7
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu zwaloryzowanej bonifikaty udzielonej przez Gminę Dobre Miasto nabywcy przy sprzedaży nieruchomości gruntowej, położonej w Orzechowie 71, gmina Dobre Miasto. – druk nr 8
  14. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami w sprawie zmiany granic miasta Dobre Miasto. – druk nr 9
  15. Informacja o pracy burmistrza między sesjami.
  16. Wolne wnioski.
  17. Zamknięcie obrad.