There is no translation available.

Informuję, że LXXII-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście odbędzie się 29 czerwca2023 r., tj. czwartek o godz. 9.00 w sali spotkań Centrum Kulturalno – Bibliotecznego w Dobrym Mieście, przy ul. Górnej 1A.

Posiedzenia Komisji Rady Miejskiej odbędą się w dniach:                                    

  1. Komisja Oświaty - 26 czerwca 2023 r., tj. poniedziałek o godz. 9.00 w CKB.
  1. Wspólne posiedzenie Komisja Budżetu oraz Komisja Rozwoju Obszarów Wiejskich – 27 czerwca 2023 r., tj. wtorek o godz. 9.00 w CKB.                          

Przewodniczący Rady Miejskiej
 /-/ Ryszard Łańko

Porządek obrad Rady Miejskiej w Dobrym Mieście w dniu 29 czerwca 2023 r.:

  1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad. 
  2. Złożenie ślubowania przez radnego wybranego w wyborach uzupełniających do Rady Miejskiej w Dobrym Mieście.
  3. Przedstawienie porządku obrad oraz wprowadzenie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  4. Wystąpienie Wicemarszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego Pana Marcina Kuchcińskiego w sprawie pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz.
  5. Informacja na temat ładu, porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Dobre Miasto za 2022 rok. – druk nr 1
  6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Dobrego Miasta. – druk nr 2
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobre Miasto za 2022 rok. – druk nr 3
  8. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrego Miasta absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok. – druk nr 4
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2023 rok . – druk nr 5
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobre Miasto na lata 2023-2033. – druk nr 6
  11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia składów osobowych komisji Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2018 – 2023. – druk nr 7
  12.  Podjęcie uchwały w sprawie powołania Zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników. – druk nr 8
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru likwidacji Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Dobrym Mieście oraz zamiaru przekształcenia Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Dobrym Mieście. – druk nr 9
  14. Podjęcie uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Dobrym Mieście. – druk nr 10
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/131/2011 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych na terenie Gminy Dobre Miasto. – druk nr 11
  16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Cerkiewniku. – druk nr 12
  17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny sprzedaży nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobre Miasto, przeznaczonej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej. druk nr 13
  18. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej na działkach o nr ew. 57/11 położonej w obrębie Knopin, gm. Dobre Miasto. – druk nr 14
  19. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku według właściwości. – druk nr 15
  20. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Dobrego Miasta. – druk nr 16
  21. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia stanowiska Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrym Mieście w przedmiocie przeprowadzenia kontroli dotyczącej skuteczności pozyskiwania środków pomocowych krajowych i unijnych oraz efektywności ich wykorzystania. – druk nr 17
  22. Informacja o pracy burmistrza między sesjami.
  23. Wolne wnioski.
  24. Zamknięcie obrad.