Informujemy, iż Centrum Projektów Polska Cyfrowa, na etapie trwającej weryfikacji wniosku złożonego przez Gminę Dobre Miasto, wskazało na konieczność potwierdzenia zatrudnienia w państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej krewnego ucznia w linii prostej, wskazanego w złożonym oświadczeniu, zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych.
W związku z tym wszystkie osoby (rodzice/opiekunowie prawni, pełnoletni uczniowie, ubiegający się o sprzęt komputerowy), które złożyły oświadczenia, a nie dołączyły dokumentów potwierdzających zatrudnienie przodka w PPGR, proszone są o niezwłoczne dostarczenie dokumentów jakimi są np.:
- zaświadczenie o zatrudnieniu;
- świadectwo pracy;
- legitymacja służbowa lub inne;
- dokumenty pochodzące z ZUS i inne;
- dokumenty pochodzących z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa i inne.
Informujemy również, że osoby, które nie mają dokumentów potwierdzających zatrudnienie krewnego w PPGR mogą złożyć Zgodę na udzielenie informacji przez Archiwum (druk w załączeniu). Na tej podstawie Gmina będzie mogła zwrócić się do Archiwum z prośbą o poświadczenie zatrudnienia danej osoby w PPGR. Zaznaczamy jednak, iż z informacji uzyskanych z Archiwum czas oczekiwania na odpowiedź może być znacznie dłuższy niż termin jaki Gmina otrzymała na weryfikację Państwa oświadczeń.
W/w dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14, pokój 22 lub 28 w terminie do 1 grudnia 2021.
W przypadku braku dostarczenia przez Państwa wymienionych dokumentów we wskazanym terminie lub nie otrzymanie przez Gminę odpowiedzi z Archiwum w wymaganym terminie, złożone oświadczenie będzie odrzucone jako nie spełniające wymagań formalnych, w związku z czym uczeń nie będzie miał możliwości otrzymania sprzętu komputerowego.