Zapraszamy organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, działające na rzecz mieszkańców Gminy Dobre Miasto, do udziału w pracach nad przygotowaniem projektu Programu współpracy na 2024 rok.
Punktem wyjścia do pracy nad przyszłorocznym Programem współpracy jest program obowiązujący w roku 2023. Jest on dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, w zakładce „Organizacje pozarządowe – Roczne i wieloletnie programy współpracy”.
Uwagi do Programu zgłaszać można poprzez wskazanie konkretnych propozycji zmian, uzupełnień i doprecyzowanie zapisów ujętych w Programie na 2023 r. Prosimy szczególnie
o propozycje w zakresie priorytetowych zadań publicznych, celów czy form współpracy, które powinny wyznaczać współdziałanie samorządu gminnego z organizacjami pozarządowymi
w 2024 r. W tym celu należy wykorzystać specjalnie przygotowany formularz. Elektroniczna wersja formularza w załączeniu.
Formularz do pobrania: formularz_zglaszania_propozycji-na-2024-rdocx.docx19.66 KB w wersji elektronicznej odesłać można na adres: .
Formularz w wersji papierowej można odesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto (decyduje data wpływu do urzędu).
Termin zgłaszania uwag/propozycji co do zapisów w treści Programu upływa 25 października 2023 r.
Po rozpatrzeniu zgłoszonych uwag i propozycji przygotowany zostanie projekt Programu na 2024 rok, który następnie poddany zostanie konsultacjom społecznym.
Zapraszamy do zaangażowania się w prace nad przyszłorocznym programem!
ZASTĘPCA BURMISTRZA
/-/ Janusz Filipkowski