Burmistrz Dobrego Miasta zaprasza organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, do wskazania swoich reprezentantów do udziału w pracach komisji konkursowej, która zostanie powołana w celu opiniowania ofert złożonych w ramach I otwartego konkursu na wspieranie realizacji priorytetowych zadań publicznych w obszarach:

  • Organizacja akcji sportowych i turystycznych promujących zdrowy i aktywny tryb życia oraz czynny wypoczynek (z wyłączeniem programów szkolenia sportowego oraz zawodów sportowych);
  • Ochrona dóbr kultury i dziedzictwa narodowego oraz rozwój aktywności kulturalnej mieszkańców Gminy Dobre Miasto w różnych dziedzinach kultury;
  • Realizacja programów edukacyjnych, pobudzanie aktywności lokalnej poprzez prowadzenie Centrum Aktywności Wiejskiej w Głotowie;
  • Działania prewencyjne i edukacyjne na rzecz społeczności lokalnej w zakresie ochrony środowiska przyrodniczego i ochrony zwierząt;
  • Edukacja permanentna seniorów poprzez cykliczne prowadzenie zajęć akademickich, kulturalnych i rekreacyjnych w ramach andragogiki;
  • Realizacja działań edukacyjno – integracyjnych skierowanych do osób niepełnosprawnych i ich rodzin.

Wskazanymi przez organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ww. ustawy, mogą być osoby, które:

  • nie pozostają wobec wnioskodawców biorących udział w konkursie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który mógłby budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności (członkowie komisji podlegają wyłączeniu z prac komisji konkursowej na postawie art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 775, z późn. zm.);
  • posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w przygotowywaniu i/lub realizacji projektów w obszarach wskazanych w ogłoszeniach konkursowych

UWAGA! Zgodnie z art. 15 ust. 2d ustawy o działalności pożytku publicznego  o wolontariacie,   w skład komisji konkursowej nie mogą wchodzić osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 w/w ustawy, biorące udział w danym konkursie.   

Zgłoszenie przedstawicieli organizacji lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ww. ustawy następuje na podstawie złożonego formularza, w terminie do 9 lutego 2024 r.

Burmistrz, spośród złożonych zgłoszeń, wyłoni kandydatów na członków komisji konkursowej. Udział w pracach komisji jest nieodpłatny. Spotkania komisji odbywają się w godzinach pracy urzędu.
Informacja o ogłoszonych konkursach oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne, w siedzibie urzędu, na stronie www.dobremiasto.com.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

                BURMISTRZ
/-/ Jarosław Kowalski

Załącznik: docxformularz_zgloszeniowy-3.docx23.66 KB