W oparciu o art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów  w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020,  Gmina Dobre Miasto ogłasza otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu.

W RAMACH KONKURSU ZAMKNIĘTEGO NR RPWM.02.02.01-IZ.00-28-001/19 W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA 2:KADRY DLA GOSPODARKI, DZIAŁANIE 2.2:PODNIESIENIE JAKOŚCI OFERTY EDUKACYJNEJ UKIERUNKOWANEJ NA ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW, PODDZIAŁANIE 2.2.1: PODNIESIENIE JAKOŚCI OFERTY EDUKACYJNEJ UKIERUNKOWANEJ NA ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW – PROJEKTY KONKURSOWE, PRIORYTET INWESTYCYJNY 10i: OGRANICZENIE I ZAPOBIEGANIE PRZEDWCZESNEMU KOŃCZENIU NAUKI SZKOLNEJ ORAZ ZAPEWNIENIE RÓWNEGO DOSTĘPU DO DOBREJ JAKOŚCI WCZESNEJ EDUKACJI ELEMENTARNEJ ORAZ KSZTAŁCENIA PODSTAWOWEGO, GIMNAZJALNEGO I PONADGIMNAZJALNEGO, Z UWZGLĘDNIENIEM FORMALNYCH, NIEFORMALNYCH I POZAFORMALNYCH ŚCIEŻEK KSZTAŁCENIA UMOŻLIWIAJĄCYCH PONOWNE PODJĘCIE KSZTAŁCENIA I SZKOLENIA

W oparciu o art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020,  Gmina Dobre Miasto jako wnioskodawca w ramach projektu realizowanego w ramach konkursu zamkniętego nr RPWM.02.02.01-IZ.00-28-001/19 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej 2: Kadry dla gospodarki, Działania 2.2: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Poddziałania 2.2.1: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe, Priorytetu inwestycyjnego 10i: Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia, ogłasza otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji wskazanego projektu.I.

I. OPIS PROJEKTU

Projekt obejmował będzie:

  1. Wdrożenie innowacyjnych rozwiązań w obszarze edukacji z zakresu kształcenia kompetencji kluczowych i/lub,
  2. Rozwój zindywidualizowanego podejścia do ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i/lub,
  3. Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu i/lub,
  4. Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz rozwijanie kompetencji informatycznych,

przy czym ostateczny zakres projektu określony zostanie z wybranym partnerem po sporządzeniu diagnoz szkół uczestniczących w projekcie

II. CEL PARTNERSTWA

Celem partnerstwa jest wspólna realizacja projektu przygotowanego w odpowiedzi na konkurs zamknięty nr RPWM.02.02.01-IZ.00-28-001/19 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej 2: Kadry dla gospodarki, Działania 2.2: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Poddziałania 2.2.1: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe, Priorytetu inwestycyjnego 10i: Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia, ogłoszony przez Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020.

III. ZAKRES ZADAŃ PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI W PROJEKCIE PRZEZ PARTNERA:

  1. Opracowanie  koncepcji działań merytorycznych projektu oraz przygotowanie wniosku
    o dofinansowanie we współpracy z Wnioskodawcą,
  2. Wspólne zarządzanie projektem zgodnie z zasadami realizacji RPO WiM 2014-2020,
  3. Wdrożenie innowacyjnych narzędzi edukacyjnych w szkołach podstawowych i/lub gimnazjalnych i/lub ponadgimnazjalnych,
  4. Organizacja i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych komplementarnych do wdrażanych narzędzi edukacyjnych,
  5. Działania związane ze wsparciem:
  1. uczniów szkół/placówek oświatowych prowadzących kształcenie ogólne i specjalne i/lub
  2. nauczycieli, kadry wspierającej i organizującej proces nauczania szkół/placówek oświatowych i/lub
  3. doradców zawodowych/osób realizujących zadania z zakresu doradztwa zawodowego i/lub
  4. rodziców i opiekunów dzieci i młodzieży wspieranych szkół i placówek,

stanowiących grupę docelową konkursu RPWM.02.02.01-IZ.00-28-001/19 ogłoszonegoprzez Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

IV. WYMAGANIA DLA PARTNERA:

  1. Doświadczenie w działalności szkoleniowej lub edukacyjnej.
  2. Posiadanie potencjału kadrowego oraz techniczno–organizacyjnego niezbędnego do realizacji projektu.

V. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:

  1. Dane zgłaszającego i osób uprawnionych do reprezentowania podmiotu oraz osoby do kontaktów ws. współpracy,
  2. Opis dotychczasowej działalności kandydata na partnera,
  3. Opis koncepcji udziału w Projekcie, a w szczególności propozycję realizacji działań określonych w ramach Projektu – deklarowany wkład w realizację celu partnerstwa,
  4. Wykaz osób, którymi dysponuje kandydat na partnera wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia oraz czynności, jakie mogą wykonywać w projekcie oraz potencjału techniczno-organizacyjnego możliwego do wykorzystania w projekcie,
  5. Oświadczenie o posiadaniu wiedzy z zakresu niniejszego ogłoszenia,
  6. Dokumenty potwierdzające status prawny kandydata na partnera oraz potwierdzające umocowanie osób działających w jego imieniu,
  7. Deklaracja uczestnictwa partnera w projekcie,
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

VI. PRZY WYBORZE PARTNERÓW OCENIANE BĘDĄ:

  1. Doświadczenie w realizacji/wykonawstwie projektów,
  2. Posiadany potencjał kadrowy oraz techniczno–organizacyjny niezbędny do realizacji projektu oraz propozycja wkładu Partnera w realizację projektu,
  3. Propozycja współdziałania Partnera w trakcie przygotowywania wniosku o dofinansowanie projektu.

VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Do dnia 30.12.2019 r. do godz. 9.00, przy czym decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto.

VIII. MIEJSCE I DATA OTWARCIA OFERT:

30.12.2019 r. godz. 9.30., Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto.

SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:

Osobiście lub pocztą w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: RPWM.02.02.01-IZ.00-28-001/19 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej 2: Kadry dla gospodarki, Działania 2.2: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Poddziałania 2.2.1: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe, Priorytetu inwestycyjnego 10i: Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia. Nie otwierać do dnia 30.12.2019 r. do godz. 9.00.  na adres:

Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 1411-040 Dobre Miasto

IX. OGŁASZAJĄCY NABÓR ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:

  1. Wyboru partnera, którego oferta zostanie najlepiej oceniona,
  2. Odwołania naboru bez podania przyczyny,
  3. Dokonania niezbędnych zmian zakresu działania przewidzianego dla partnera Projektu,
  4. Negocjowania warunków i kosztów realizacji poszczególnych działań z wybranymi podmiotami spełniającymi kryteria dla partnerów Projektu.

X. ZASADY WYBORU PARTNERA:

Zasady wyboru partnera do projektów współfinansowanych ze środków unijnych określa ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1146, z późn. zm.).

Jednostka sektora publicznego (podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), dokonuje wyboru partnerów spoza sektora finansów publicznych z zachowaniem art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1146 z późn. zm.) oraz zasad przejrzystości i równego traktowania podmiotów.

Jednostka sektora publicznego, dokonując wyboru, jest zobowiązana w szczególności do:

  • ogłoszenia otwartego naboru partnerów na swojej stronie internetowej wraz ze wskazaniem co najmniej 21-dniowego terminu na zgłaszanie się partnerów;
  • uwzględnienia przy wyborze partnerów: zgodności działania potencjalnego partnera z celami partnerstwa, deklarowanego wkładu potencjalnego partnera w realizację celu partnerstwa, doświadczenia w realizacji projektów o podobnym charakterze;
  • podania do publicznej wiadomości na swojej stronie internetowej informacji o podmiotach wybranych do pełnienia funkcji partnera.

Ustala się następującą ścieżkę postępowania:

  1. Jednostka przygotowująca projekt zobowiązana jest do przeprowadzenia wyboru partnera/ów do projektu zgodnie z art. 33 ww. ustawy, w tym również ustalenia treści ogłoszenia odpowiadającego potrzebom projektu oraz jego publikacji.
  2. Koszty zamieszczenia ogłoszenia w dzienniku ogólnopolskim lub lokalnym pokrywa jednostka przygotowująca projekt.
  3. Jednostka przygotowująca projekt zwraca się z prośbą o zamieszczenie ogłoszenia w BIP-e.
  4. Oferty od potencjalnych partnerów wpływają do Jednostki w specjalnie oznakowanych
    i zamkniętych kopertach.
  5. Wyboru partnera uwzględniając kryteria zawarte w ww. ustawie dokonuje specjalnie powołana Komisja w skład której wchodzą: potencjalny kierownik/koordynator projektu i/lub osoba merytorycznie odpowiedzialna za przygotowanie projektu, sekretarz.
  6. Sekretarz przygotowuje sprawozdanie z posiedzenia Komisji prowadzącej nabór partnera.

XI. LICZBA PARTNERÓW: 1

XII. INFORMACJE DODATKOWE:

  1. Informacja dotycząca wyboru partnerów zostanie opublikowana na witrynie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście www.dobremiasto.com.pl oraz na stronie BIP: http://bip.dobremiasto.com.pl/.
  2. Wybór partnera poprzedzony będzie oceną ofert.
  3. Wszelkie wydatki związane z przygotowaniem podmiotu jako partnera do realizacji projektu, potencjalny partner ponosi samodzielnie.

Burmistrz /-/ Jarosław Kowalski

Ogłoszenie o otwartym naborze partnera do projektu.