Przypominamy, iż osoby, które otrzymały laptopy w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”, zgodnie z § 4  umowy przekazania, zobowiązane są do dwukrotnego złożenia oświadczenia o posiadaniu i użytkowaniu otrzymanego sprzętu komputerowego.

Pierwszy termin złożenia oświadczenia mija 31 października 2023 r.

Oświadczenie składa rodzic lub pełnoletni uczeń, na którego zawarta była umowa.

W przypadku osiągnięcia pełnoletności przez ucznia od czasu podpisania umowy z rodzicem, oświadczenie nadal podpisuje rodzic.

Sposoby złożenia oświadczenia (§ 4 ust. 3 umowy przekazania):

  • drogą e-mail na adres: ,
  • pocztą na adres: Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
  • osobiście w: Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, sekretariat I piętro, pok. nr 12.

Wzór oświadczenia stanowi załącznik do umowy, jest także dostępny na stronie https://bip.dobremiasto.com.pl/145/Druki_do_pobrania/

(Referat Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich® Monitorowanie utrzymania efektów projektu)

Burmistrz
/-/ Jarosław Kowalski