Przypominamy, iż osoby, które otrzymały laptopy w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”, zgodnie z § 4 umowy przekazania, zobowiązane są do dwukrotnego złożenia oświadczenia o posiadaniu i użytkowaniu otrzymanego sprzętu komputerowego.
Pierwszy termin złożenia oświadczenia mija 31 października 2023 r.
Oświadczenie składa rodzic lub pełnoletni uczeń, na którego zawarta była umowa.
W przypadku osiągnięcia pełnoletności przez ucznia od czasu podpisania umowy z rodzicem, oświadczenie nadal podpisuje rodzic.
Sposoby złożenia oświadczenia (§ 4 ust. 3 umowy przekazania):
- drogą e-mail na adres: ,
- pocztą na adres: Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
- osobiście w: Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, sekretariat I piętro, pok. nr 12.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik do umowy, jest także dostępny na stronie https://bip.dobremiasto.com.pl/145/Druki_do_pobrania/
(Referat Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich® Monitorowanie utrzymania efektów projektu)
Burmistrz
/-/ Jarosław Kowalski