Zapraszamy organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, działające na rzecz mieszkańców Gminy Dobre Miasto, do udziału w pracach nad przygotowaniem projektu Programu Współpracy na 2026 rok.
Punktem wyjścia do pracy nad przyszłorocznym Programem Współpracy jest program obowiązujący w roku 2025. Jest on dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, w zakładce „Organizacje pozarządowe – Roczne i wieloletnie programy współpracy”. Link: https://bip.dobremiasto.com.pl/172/5092/Program_Wspolpracy_Gminy_Dobre_Miasto_z_Organizacjami_Pozarzadowymi_na_rok_2025/
Uwagi do Programu zgłaszać można poprzez wskazanie konkretnych propozycji zmian, uzupełnień i doprecyzowanie zapisów ujętych w Programie na 2025 r. Prosimy szczególnie o propozycje w zakresie priorytetowych zadań publicznych, celów czy form współpracy, które powinny wyznaczać współdziałanie samorządu gminnego z organizacjami pozarządowymi w 2026 r. W tym celu należy wykorzystać specjalnie przygotowany formularz. Elektroniczna wersja formularza w załączeniu.
Formularz w wersji elektronicznej odesłać można na adres: .
Formularz w wersji papierowej można odesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto (decyduje data wpływu do urzędu).
Termin zgłaszania uwag/propozycji co do zapisów w treści Programu upływa 10 października 2025 r.
Po rozpatrzeniu zgłoszonych uwag i propozycji przygotowany zostanie projekt Programu na 2026 rok, który następnie poddany zostanie konsultacjom społecznym.
Zapraszamy do zaangażowania się w prace nad przyszłorocznym programem!
___________________________________________________________________________
BURMISTRZ
/-/ Beata Harań





