There is no translation available.

W dniu 31 stycznia 2020 r. upływa termin do złożenia pisemnego oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim oraz dokonania stosownej opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.   

Burmistrz Dobrego Miasta  przypomina przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych, iż zgodnie z art. 11 1 ust. 4 i 7 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U.  z 2019r., poz. 2277 ze zm.) w dniu 31 stycznia 2020 r. upływa termin do:

  1. złożenia pisemnego oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim (druk oświadczenia można pobrać ze strony bip.dobremiasto.com.pl lub otrzymać w siedzibie Urzędu pok. Nr 22)
  2. dokonania stosownej opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.                     

Opłata wnoszona jest na rachunek gminy, w każdym roku kalendarzowym objętym zezwoleniem jednorazowo lub w trzech równych ratach w terminach do: 31 stycznia, do 31 maja oraz do 30 września.

Nr rachunku bankowego, na który należy wnieść opłaty:
Gmina Dobre Miasto 71 8857 1041 3001 0000 2163 0001 – Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie O/ Dobre Miasto ul. Wojska Polskiego 8. 

WAŻNE:

  1. W przypadku niezłożenia w terminie do dnia 31 stycznia 2020 r. pisemnego oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim, zezwolenie wygasa z upływem 30 dni od dnia upływu terminu dopełnienia ww. obowiązku, jeżeli przedsiębiorca w terminie 30 dni od dnia upływu terminu do dokonania ww. czynności nie złoży oświadczenia wraz z jednoczesnym dokonaniem opłaty dodatkowej w wysokości 30% opłaty określonej w art. 111 ust. 2 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
  2. W przypadku niedokonania w terminie do dnia 31 stycznia 2020 r. opłaty w wysokości określonej w art. 111 ust. 2 i 5 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zezwolenie wygasa z upływem 30 dni od dnia upływu terminu dopełnienia ww. obowiązku, jeżeli przedsiębiorca w terminie 30 dni od dnia upływu terminu do dokonania ww. czynności nie wniesie raty  opłaty określonej w art. 111 ust. 2 albo 5 ww. ustawy, powiększonej o 30% tej opłaty.

Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z ww. przyczyn, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim przy ul. Warszawskiej 14,  w pok. Nr 22, tel. (89) 615 – 39 - 39.

pdfoplata-za-sprzedaz-nap.pdf430.25 KB