There is no translation available.

Informujemy, że V-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście odbędzie się w dniu 27 czerwca 2024 r., tj. czwartek o godz. 9.00 w sali spotkań Centrum Kulturalno – Bibliotecznego w Dobrym Mieście, przy ul. Górnej 1A.

Wspólne posiedzenie Komisji Rady Miejskiej odbędzie się w dniu 25 czerwca 2024 r., tj. wtorek o godz. 9.00 w CKB.

                                                                                                                                                                                         Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej 
/-/ Mariusz Borek

Porządek obrad Rady Miejskiej w Dobrym Mieście w dniu 27 czerwca 2024 r.:

  1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad oraz wprowadzenie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów.
  4. Informacja o pracy burmistrza między sesjami.
  5. Informacja na temat ładu, porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Dobre Miasto za 2023 rok.
  6. Raport o stanie Gminy Dobre Miasto w roku 2023, debata i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Dobrego Miasta. – druk nr 1
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobre Miasto za 2023 rok. – druk nr 2
  8. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrego Miasta absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok. – druk nr 3
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2024 rok. – druk nr 4
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobre Miasto na lata 2024-2034. – druk nr 5
  11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i określenia wysokości diet i należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych na obszarze kraju przysługujących radnym Rady Miejskiej w Dobrym Mieście. – druk nr 6
  12. Sprawozdania z działalności spółek komunalnych za 2023 rok. – druk nr 7 i 7a
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku Nadleśnictwa Kudypy o uznanie za ochronne lasów położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobre Miasto. – druk nr 8
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zasad przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych. – druk nr 9
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi wewnętrznej znajdującej się na terenie miasta Dobre Miasto do kategorii drogi gminnej. – druk nr 10
  16. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie zamiaru likwidacji Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Dobrym Mieście oraz zamiaru przekształcenia Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Dobrym Mieście. – druk nr 11
  17. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr XLV/306/2013 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 18 lipca 2013 roku w sprawie nadania Statutu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji w Dobrym Mieście. – druk nr 12
  18. Podjęcie uchwały w sprawie desygnowania przedstawicieli Rady Miejskiej w Dobrym Mieście do składu Gminnej Rady Sportu. – druk nr 13
  19. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Gminy Dobre Miasto do Zgromadzenia Warmińskiego Związku Gmin. – druk nr 14
  20. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do partnerstwa w celu wspólnej realizacji projektu  dotyczącego wzmocnienia potencjału służb ratowniczych w ramach Działania 02.07 - Adaptacja do zmian klimatu, Schemat A, Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur 2021 - 2027– druk nr 15
  21. Raport z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Dobre Miasto za rok 2023. – druk nr 16
  22. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Skarbnika Gminy. – druk nr 17
  23. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Skarbnika Gminy. – druk nr 18
  24. Stanowisko w sprawie współdziałania samorządu z operatorami telekomunikacyjnymi w ramach Krajowego Programu Odbudowy – Inwestycja C 1.1.1. „Zapewnienie dostępu do bardzo szybkiego internetu na obszarach białych plam.”. – druk nr 19
  25. Zamknięcie obrad