Burmistrz Dobrego Miasta ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście.
Liczba lub wymiar etatu: 1
- STANOWISKO PRACY: Podinspektor w Referacie Inwestycji i Nieruchomości
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 5 letni staż pracy,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie budownictwa i drogownictwa,
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ustawy o samorządzie gminnym oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- znajomość podstawowych zadań z zakresu ustawy o drogach publicznych oraz przepisów wykonawczych
- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- 2 lata stażu pracy w zakładzie budowlanym lub jednostce samorządowej zajmującej się drogami,
- ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem,
- umiejętność korzystania z przepisów prawa,
- umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność, komunikatywność,
- terminowość, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat.B
- ZADANIA WYKONYWANE NA STANOWISKU:
- realizacja zadań wynikających z ustawy o drogach publicznych i innych przepisów związanych z drogownictwem,
- realizacja zadań związanych z oświetleniem dróg, ulic, placów, ciągów pieszych i pieszo – jezdnych na terenie miasta i gminy,
- prowadzenie bieżącej kontroli stanu utrzymania dróg, ulic, placów, ciągów pieszych i pieszo – jezdnych na terenie miasta i gminy w zakresie utrzymania zimowego,
- prowadzenie rejestru dróg, ulic, placów, mostów, kładek dla pieszych uwzględniającego ich stan techniczny i potrzeby remontowe,
- koordynowanie i nadzór nad budową, remontami i konserwacją ulic, dróg, mostów, placów, chodników i ciągów pieszo – jezdnych oraz oświetlenia ulicznego i drogowego,
- organizowanie i nadzór nad funkcjonowaniem parkingów miejskich.
Pełny zakres zadań Referatu Inwestycji i Planowania przestrzennego określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:
http://bip.dobremiasto.com.pl/23/Regulamin_organizacyjny/
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania,
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych, itp. potwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej (w przypadku posiadania doświadczenia zawodowego),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania.
- INFORMACJE DODATKOWE:
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
- Pełny wymiar czasu pracy
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
- Normy czasu pracy:
- a) dobowa – 8 godzin,
- b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 800 – 1600,
- wtorek – czwartek – 730 - 1530,
- piątek – 700 – 1500
- Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4b – ustawy o pracownikach samorządowych informuje się, iż w miesiącu sierpniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście wynosił więcej niż 6%
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Inwestycji i Nieruchomości, w terminie do 25 września 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
http://bip.dobremiasto.com.pl/wakaty/87/status/
w zakładce „Informacje o naborze” oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście.
INNE INFORMACJE:
- Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
- Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
- Dodatkowe informacje pod nr tel.: (0-89) 61-51-064.
Burmistrz Dobregego Miasta
Jarosław Kowalski