There is no translation available.

Burmistrz Dobrego Miasta ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście.

Liczba lub wymiar etatu: 1

  1. STANOWISKO PRACY: podinspektor w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej
  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 6 miesięczny staż pracy w księgowości
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów dotyczących prowadzenia rachunkowości budżetowej (księgowości i sprawozdawczości jednostek budżetowych i samorządu terytorialnego),
  • znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących zasady funkcjonowania samorządu gminnego oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania,
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej,
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office
  1. WYMAGANIA DODATKOWE:
  • ukończone kursy lub szkolenia  o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem,
  • predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, kultura osobista). 
  1. ZADANIA WYKONYWANE NA STANOWISKU:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych Gminy, w tym ksiąg rachunkowych zadań związanych z realizacją projektów z udziałem środków zewnętrznych, zgodnie zobowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie merytorycznej i finansowej kontroli wyciągów bankowych,
  • kompletowanie, sprawdzanie dowodów księgowych oraz ich dekretacja,
  • bieżące uzgadnianie zapisów i rozliczeń sald kont syntetycznych i analitycznych,
  • przyjmowanie i analizowanie okresowych sprawozdań podległych jednostek organizacyjnych gminy,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych gminy jako organu,
  • realizowanie i rozliczanie finansowe inwestycji,
  • realizacja i rozliczanie finansowe pożyczek i dotacji z budżetu gminy,
  • przestrzeganie zasady dokonywania wydatków budżetowych do wysokości środków ujętych w planie finansowym,
  • przestrzeganie zasad obiegu dokumentów w sposób zapewniający prawidłowy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia gminy,
  • przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych oraz roszczeń spornych,

Pełny zakres zadań Referatu Budżetu i Gospodarki Finansowej określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

http://bip.dobremiasto.com.pl/23/Regulamin_organizacyjny/

  1. WYMAGANE DOKUMENTY:
  • Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania,
  • list motywacyjny,
  • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  • kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych, itp. potwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania,
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
  • w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej (w przypadku posiadania doświadczenia zawodowego),
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  • własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania.
  1. INFORMACJE DODATKOWE:

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.

  1. Pełny wymiar czasu pracy
  2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
  3. Normy czasu pracy:  
  1. dobowa – 8 godzin,
  2. tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od poniedziałku do  piątku.
  1. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:

      - poniedziałek – 800 – 1600,

      - wtorek – czwartek – 730 - 1530,

      - piątek – 700 – 1500

  1. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
  2. Stanowisko znajduje się na II piętrze budynku Urzędu i nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4b – ustawy o pracownikach samorządowych informuje się, iż w miesiącu październiku 2019 r.  wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście wynosił więcej niż 6%. 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na  stanowisko podinspektora w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej w terminie do 09 grudnia 2019 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.

Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego

http://bip.dobremiasto.com.pl/wakaty/87/status/ w zakładce „Informacje o naborze” oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście. 

INNE INFORMACJE:

  1. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
  2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
  3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
  4. Dodatkowe informacje pod nr tel.:  (0-89) 61-51-064.

Burmistrz Dobrego Miasta

    /-/ Jarosław Kowalski