There is no translation available.

Serdecznie zapraszamy do korzystania z nowej platformy e-usług mieszkańca Gminy Dobre Miasto.

 W elektronicznym biurze obsługi interesanta znajdą Państwo karty spraw, które można załatwić bez wychodzenia z domu. Dostępne są formularze elektroniczne m.in.:
- deklaracji i informacji podatkowych
- deklaracja „śmieciowa” dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych
- wniosek o zwrot podatku akcyzowego
- wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz o obszarze rewitalizacji
W systemie ePłatności można sprawdzić stan swoich rozliczeń z gminą oraz dokonać rozliczenia zaległości za pomocą płatności online.
Każdy kontrahent posiada indywidualny nr rachunku bankowego do rozliczenia płatności podatkowych czy śmieciowych.

System ten może okazać się bardzo przydatny szczególnie w aktualnym czasie pandemii.
Zachęcamy do zapoznania się z nową platformą dostępną pod adresem https://e.dobremiasto.com.pl

Wszelkie uwagi co do działania systemu prosimy zgłaszać na adres e-mail:
Pytania odnośnie działania systemu proszę kierować do pracownika ref. Organizacyjnego – Pana Macieja Głowala pod nr. tel. 89 6161888 w godzinach pracy Urzędu.